top of page

Weekverhaal

Bijgewerkt op: 2 okt. 2021

Hey, vandaag weer een nieuw week verhaal, benieuwd waar ik deze week tegen aan liep?, en wat er goed ging?, lees dan gauw deze blog deze keer weer met een maand overzicht

 

Hoe ging deze maand:

Deze maand merkte ik weer dat het donkerder werd en werd het tijd voor mij om dingen aan te geven en nog een dag vrij te nemen dit heb ik ook gedaan ,maar ik vond het heel moeilijk.

 

Hoogtepunt:

Ik denk dat het hoogtepunt voor mij het moment was hoe stom het ook klinkt dat ik 300 volgers heb behaald. Ik doe het niet voor de volgers ,maar het doet me goed dat zo veel mensen mijn blogs lezen en herkenning vinden

 

Dieptepunt:

Echt wel het begin van deze maand toen het echt even niet ging ik merk nu ook dat ik weer meer last van sombere gedachtes heb gekregen

En die sombere gedachtes heb ik nu nog

 

Cijfer deze maand:

Ik denk een 3 omdat het nu ook niet zo goed gaat, nu het weer donkerder wordt

 

Wat moet volgende maand beter?


Ik denk toch dat ik meer dingen moet toepassen die ik heb geleerd bij P.M.T

 

Wat ging er deze maand goed: Ik denk dat ik best goed dingen heb aangegeven

 

Maandag:


Deze dag begon weer sportief ik ging weer op de fiets naar het werk. Op het werk ging het wel goed. Het was niet zo bijzonder we waren ook lekker vroeg vrij. Toch was ik moe, toen ik thuiskwam heb ik getekend. En ging ik bezig met mijn blog. Ik heb wel wat heel moois mogen doen, namelijk ik doe mee aan de The Last man staning na dat ik benaderd werd door Mind, ik vond het heel eng en wou het eigenlijk eerst aan me voorbij laten gaan, maar ik bedacht dat het eigenlijk ook wel nodig was dus ik ga 30 oktober staan voor mentale gezondheid. Doneren?, stuur me dan even een dm of een mail, dan stuur ik je de link, alle kleine beetjes helpen, doe het wel alleen als je het echt kan missen en voel je niet verplicht.

 

Dinsdag:


Deze dag stond ik gelukkig niet in de winkel, de dinsdag is nooit druk en dan ga ik me vervelen in de winkel. We gingen pepernoten maken omdat het natuurlijk bijna weer sinterklaas is. Ik vond de pepernoten niet zo lekker. Toen ik thuis kwam ben bezig geweest met mijn nieuwe cursus over zen zijn enzo, ik vond het een beetje een vage cursus om eerlijk te zijn ,maar ik ga er gewoon mee door. Ik was wel best wel moe

 

Woensdag:


Deze dag moest ik weer naar therapie, voor mijn zelfvertrouwen. We hebben het signaaleringsplan verder gemaakt en eigenlijk kwamen we er achter dat ik nooit echt in groen zit altijd wel in oranje ik ben dus nooit echt gelukkig. Ook heb ik gezegd dat ik best vaak in rood kwam ,maar dat ik dan wel dingen ging doen ik had het idee dat de therapeut dat niet echt begreep, maar ik heb gelukkig wel een goede klik met haar en verder begrijpt ze de boel wel heel goed. Ik ging daar op de fiets heen en op de terug weg regende het keihard ik was helemaal doorweekt en koud, ik krijg ook vaak enorme hoofdpijn van regen. S'middags ging ik met mijn moeder weer naar waar ik therapie krijg voor medicijnen ik moet gewoon doorgaan met de slaappillen ,maar ik krijg er nu ook wat anders bij. Ik ben benieuwd.

 

Donderdag:


Ik moest deze dag weer naar P.M.T we hebben het gehad over dingen aangeven en om hulp vragen ook ging het over je grenzen aangeven wat ik dus nooit doe eigenlijk. Ik merkte ook dat de spanning voor zaterdag opliep.

 

Vrijdag:


Vandaag ging ik weer naar werk. Ik kreeg ook te horen dat het weekend niet door gaat, dat het volgende week of dan die week is. Dit was schakelen voor mij eerder zou ik helemaal gek worden nu verwerk ik dit in mijn hoofd. Ik moet ook best schakelen want ik weet niet wanneer we nu gaan en nu kan ik alleen nog maar ergere scenario's verzinnen. Maar goed dit weekend maar uitrusten en maar even met mijn blog bezig en mijn site

 

Hoe was jullie week?, laat het weten in de reacties

 

Wil je wat kwijt?, heb je een vraag?, of wil je gewoon even praten?, laat het dan weten in de reacties of in de dm, ook kan je mij een mailtje sturen😊

 
 

Liefs Emma

14 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Weekverhaal

Hey, weer een week verhaal, een vrij normale week met weinig nieuwe of bijzondere dingen, maar toch een vermoeiende week, weten hoe mijn week was en waar ik allemaal tegen aan liep?, lees dan gauw ver

Post: Blog2_Post
bottom of page