top of page

Weekverhaal

Hey, alweer het zesde weekverhaal, het was een beste rare week, het was rustig op het werk, maar ik had het toch druk in mijn prive leven, wil je lezen waarom, lees dan gauw mijn blog

 

Maandag: De week begon weer sportief. Ik ging weer op de fiest naar het werk, dat ging wel weer goed het voordeel van om 8 uur al beginnen en om kwart voor 8 al op de fiets zitten is dat het dan nog niet zo druk is op straat. Ik was best gestrest ,want deze dag zou ik ook aangeven dat ik de donderdag ook graag thuis wou blijven. Dit ook ,omdat ik P.M.T zou krijgen op donderdag. We hebben goed gepraat en ik heb het aangeven van het donderdag vrij willen zijn. Dit wil ik niet dit moet ,omdat ik het anders niet ga redden. Ik voelde me toch heel schuldig en was weer boos op mezelf ,want waarom kan ik niet gewoon vijf dagen werken zoals de rest, ik red 4 dagen nog niet eens, ik voel me ook schuldig tegen over de anderen Ik had ook erg last van spannings exceem. Dit komt vaak als ik al erg gestrest ben en eigenlijk aan het einde van mijn latijn zit. Dan slaat zich dat uit naar buiten

 

Dinsdag: Dit was wel een rustige mischien zelfs saaie dag. Mijn zus was jarig dat was natuurlijk wel super leuk. Maar ik stond s'middags alleen in de winkel wat ik geen probleem vind. Maar het was heel rustig het laatste uur heb ik op een stoel gezeten ,omdat er niks was, ik verveelde me en had mijn blogs ook al af. Ik kon ook niet echt iets doen ,want ik moest in de winkel blijven ,want er was verder niemand in de winkel. S'middags was ik best geiriteerd waarom weet ik niet. Maar later ging het wel weer. We hebben even bij mijn zus gegeten. En daarna was ik best moe.

 

Woensdag: Deze dag begon best rustig het was slecht druielig herfst weer. Ik merk nu het weer slechter weer wordt heb ik weer meer last van sombere gedachtes en gevoelens. Normaal gesproken ga ik op de fiets naar therapie ,maar omdat het zulk slecht weer was, bracht mijn vader me heen. We hebben het gehad over lichaamshouding en over positieve dingen weer. Ik heb ook aangegeven dat ik me nu weer slechter voel door het slechte weer en dat ik me elke herfst echt depressief voel. Ze zij dat ik dat vrijdag aan moest geven ,want doen moest ik voor medicijnen heen. Verder heb ik niet echt wat gedaan. Ik had nog steeds erg last van mijn exceem.

 

Donderdag: Vandaag had ik P.M.T en voelde ik me nog steeds enorm slecht en lusteloos het wordt weer steeds erger. Ik heb nog een poosje op bed gelegen ,omdat ik me eigenlijk zo slecht voelde. Mijn moeder bracht me deze keer naar P.M.T ,omdat net op het moment dat ik weg wou het ging regenen. Ik heb het bij P.M.T gehad over de lat hoog leggen.


 

Vrijdag:

Vandaag ging ik weer werken het was best rustig. Ik was wel heel zenuwachtig ,want s'middags kreeg ik medicijn advies. Toen ik daar was kreeg ik het advies een lichte dosis anti pychotica voor het slapen. Ik moet over twee weken weer heen en dan gaan ze kijken of het werkt en of het beter slapen dan ook helpt om je minder somber te voelen het kan ook zijn dat ik antidepresiva krijg als de sombere gevoelens weer erger worden. Ik ben nu moe van een hele week weer van alles doen. En ik ben blij met het weekend. Tegelijkerteit heb ik dit weekend niet echt wat geplannd en voelt het als tijdsverspilling

 

Hoe is jullie week gegaan?, ga je dit weekend nog wat doen?, of wil je gewoon wat kwijt?, laat het dan weten in de reacties op of instagram dm

 
 

Liefs Emma



18 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Weekverhaal

Hey, weer een week verhaal, een vrij normale week met weinig nieuwe of bijzondere dingen, maar toch een vermoeiende week, weten hoe mijn week was en waar ik allemaal tegen aan liep?, lees dan gauw ver

Post: Blog2_Post
bottom of page