top of page

Weekverhaal

Hey, weer een weekverhaal ik merk voor mezelf dat de weken heel snel gaan ofzo. Maar ben je benieuwd waar ik deze week tegen aan liep?, hoe ik het heb opgelost?, en wat er goed ging?, lees dan gauw verder

 

Maandag:


Het begon voor mij weer erg sportief ,want ik ging weer met de fiets naar het werk, het was weer erg rustig ,maar toch is fietsen niet echt mijn hobby ik weet niet wat het is ,maar ik vind het zo vreselijk en niet dat ik lui ben, maar dat ik daar direct zo ontzettend moe van wordt. Maar toen ik op het werk kwam, kwam de nieuwe uitrol tafel en leerden we uitrollen. En we kregen het aanbod om volgend weekend van zaterdag op zondag naar Brabant te gaan en daar te leren over de uitrol tafel en hoe je dingen maakt. Ik heb ja gezegd ,want het lijkt me ook wel leuk, maar ook heel spannend Brabant is niet dichtbij en wat als er wat gebeurt?, kan ik het wel?, we slapen in 2 caravins. ik zie er nu al ontzettend tegen op, maar ik wil wel ,want het is een mooie oefening en normale mensen gaan gewoon een paar weken alleen op vakantie soms van mijn leeftijd dus ik ga het doen hoe dan ook. Toen ik thuis kwam heb ik James Bond gekeken en ben ik bezig met pinterest geweest het lukte niet maar ik heb niet opgeven, ik heb mijn persoonlijke account ,maar omgetoverd

 

Dinsdag:


Vandaag stond ik weer in de winkel, het was weer rustig dus we hebben ons weer verveeld ik voel me dan nutteloos. Verder toen ik thuis was heb ik getekend.

 

Woensdag:


Deze dag zou ik weer naar therapie gaan. Ik werd drie gebeld, maar ik nam niet op vooral met die enge verhalen tegenwoordig, toen ik daar was en er al 20 minuten zat bleek het dat de vrouw die me therapie geeft ziek is, maar ik heb wel een fiets tochtje gemaakt. Verder heb ik even getekend

 

Donderdag:


Deze dag kreeg ik P.M.T. we hebben het gehad over cominicatie. Ik was ook erg verkouden. En ik ging weer op de fiets. Verder heb ik getekend en even rustig aan proberen te doen. Verder ben ik bezig geweest met een gesloten groep of forum.

 

Vrijdag:


Vandaag zou ik naar het werk gaan. Maar ik kon niet gaan ,want ik was verkouden. Ik baalde best wel ,want nou was ik weer niet op het werk. En dat terwijl ik eigenlijk gewoon kon komen, ik snap het wel met corona ,maar ik baalde best wel. Ik ging dus maar broeken kopen ,want al mijn broeken waren kapot. Omdat ik er zo vaak mee aanloop. Ik heb broeken gekocht wat vaak best een probleem is, want wat is de goede maat?, ik wil geen broeken waarvan ik de naatjes voel, ben ik gegroeid?, ik ben best dik', dit is zo lelijk, ik ben te dik voor deze broek. Mijn moeder en de winkelmedewerkster zeiden dat het er goed uitzag en voor het eerst in mijn leven was ik er een beetje blij mee, maar toch hoorde ik de mensen die eerder altijd zeiden dat ik dik was in mijn hoofd. Het was alleen maar zachter. Zo gaan we nog uit eten en heb ik weer lekker weekend

 

Hoe was jullie week?, laat het weten in de reacties op dm, of in de mail

 
 

Liefs Emma




10 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Weekverhaal

Hey, weer een week verhaal, een vrij normale week met weinig nieuwe of bijzondere dingen, maar toch een vermoeiende week, weten hoe mijn week was en waar ik allemaal tegen aan liep?, lees dan gauw ver

Post: Blog2_Post
bottom of page