top of page

Weekverhaal

Hey het vierde weekverhaal alweer. Wat is er deze week allemaal gebeurt, waar liep ik tegen aan?, en wat ging er goed?

 

maandag:

Deze maandag begon niet als alle andere. De week hier voor ben ik de hele week thuis gebleven ,omdat ik moe was en echt niet meer kon, niet gewoon moe, maar overprikkeld. Hier heb ik ook een blog over gemaakt lezen?, ga naar de blog met de titel vermoeidheid. Ik heb altijd een beetje een spanning als ik een week of langer ergens niet ben geweest. Toch ging ik heen en het ging opzich wel goed. Ik was nog steeds erg moe. Toen ik thuis kwam heb ik lekker in de zon gezeten en geprobeerd mijn rust te pakken wat voor mij best moeilijk is ,want hoe pak je je rust eigenlijk?, ik kan niet goed niks doen dus niks doen zorgt voor mij ook niet voor rust, je leeft maar een keer en je moet zoveel mogelijk doen toch?, en niet ,maar een beetje op de bank gaan zitten daar bereik je niks mee. maar toch heb ik het geprobeerd ,want rusten is ook erg belangrijk.

 

Dinsdag:

Vandaag mocht ik weer in de winkel staan. Ik vind in de winkel staan altijd best leuk. Ondanks de sociaale praatjes waar ik soms nog steeds niet zo goed in ben. Doe ik het wel en gaat het best goed. Het was niet zo druk helaas ik verveelde me ook een beetje ,maar ik kon wel verder met mijn blog voor woensdag ik kon toch nog wat nuttigs doen. Toen ik thuis kwam was ik kapot. Maar ook voldaan. Ook deze dag heb ik lekker in de zon gezeten en geprobeerd zoveel mogelijk zonlicht te pakken en een beetje rust te pakken

 

Woensdag:

Vandaag was ik lekker vrij wat ook heel erg lekker was, want zoals ik net al zei was ik kapot. Ik ben verder gegaan met mijn blog over depressie die was moeilijk en heel persoonlijk voor mij, maar ik moest het van me zelf er op zetten ,omdat dat er helaas ook bij hoort. Ik moest ook weer naar therapie. Ik vind het best moeilijk te praten over mezelf en mijn slechte zelfbeeld. Ik moest ook opschrijven waar ik blij van werd. Dat wist ik eerst niet zo heel goed, want wat is blij zijn?, maar ik wist later wel wat dingen. Ik kreeg ook te horen dat ze een plekje voor me hebben bij P.M.T volgende week donderdag moet ik daarheen. Ik was best moe en ook op de fiets terug naar huis best overprikkeld. Maar toen ik thuis was heb ik weer wat rust gepakt nou ja geprobeerd dan.

 

Donderdag:

Deze dag ging ik weer aan het werk. Ik ging op de fiets naar het werk, s'ochtends was het best rustig dus dat scheelde. Op het werk ging alles best goed. Ik heb wel vaak dat ik dingen langzamer leer of hele domme dingen ga doen, waarvan ik dus heel onzeker wordt dat ik weer iets niet goed doe. En dan wordt ik altijd erg boos op mezelf wat ook altijd erg veel energie kost. Verder haalde mama mij op met de fiets dat was wel lekker. Maar het was erg druk en alle prikkels kwamen op me af. S'middags heb ik weer in de tuin gezeten en ik heb deze keer echt niks gedaan wat ik wel vervelend vond. ,Want ik had het gevoel dat ik mijn tijd verknalde

 

Vrijdag:

Deze dag (vandaag dus) ben ik weer naar het werk geweest dat ging wel goed we hebben in de winkel gestaan en verder niet echt wat gedaan. Nu heb ik heerlijk weekend en heb ik dat weekend heel hard nodig om te ontprikkelen

 
 

Liefs Emma




21 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Weekverhaal

Hey, weer een week verhaal, een vrij normale week met weinig nieuwe of bijzondere dingen, maar toch een vermoeiende week, weten hoe mijn week was en waar ik allemaal tegen aan liep?, lees dan gauw ver

Post: Blog2_Post
bottom of page