top of page

Weekverhaal

Hey, we zijn alweer belandt bij het derde week verhaal, lees je mee hoe mijn week ging?

 

Maandag:

Ik ging weer op de fiets vandaag. Een goed begin van de week. Ik heb gewoon weer brood gekneed en verder niet echt wat bijzonders gedaan. Toen ik thuis kwam ben ik bezig geweest met de voedingscursus waar ik al een tijdje mee bezig ben. Ik heb weer een certificaat gehaald dit keer over voedingswaardes enzo en winkel etiketen het was weer intresant. De reden waarom ik dit doe is eigenlijk ,omdat ik nu al heel lang geen echt onderwijs heb gevolgd toch nieuwe dingen wil leren ook in theorie ,maar wel op mijn eigen tempo en eigen manier.

 

Dinsdag:

Deze dag was de winkel weer open daar stond ik weer. Ik moest wel vroeger weg ,want ik moest 's middags naar de ortho in Groningen. Ik heb in de winkel gestaan en daarna ging in naar de ortho. Bij de ortho aangekomen werden er eerst weer foto's gemaakt van mijn gebit dat wordt een keer in de twee maanden gedaan om het proces vast te leggen. Daarna gingen ze mijn gebit weer controleren en op meten hoe het gaat. Mijn beugel mag er bijna uit yes.

,Daarna ben ik er nog niet klaar mee, ik zal zal even uitleggen waarom ik er nog niet klaar mee ben. Ik heb een genetische aandoening waardoor ik tanden en kiezen mis niet een ,maar een stuk of 10 ik weet niet precies hoeveel ,maar wel veel, het valt erg op ,omdat ik ook twee tanden mis boven en als ik lach met mijn mond open lijk ik net een draak. Ze gaan dit oplossen door kronen en een kaakopertatie.

daarna gingen we naar de ikea gewoon om te kijken en een kast voor mijn broertje te halen ,maar dat viel wel tegen haha, want ik heb weer wat meegnomen om mijn kamer weer te veranderen ik krijg een nieuw bureau en mijn bed gaat tegen de muur

 

Woensdag:

Vandaag was een spannende dag voor mij ,want ik ging voor de eerste keer alleen naar de pyscholoog ik krijg therapie in meer zelfvertrouwen krijgen. Door middel van een boekje waarin je werkt aan jezelfbeeld. Ik vond het een beetje raar en gek om het zo over jezelf te hebben en dat ook nog op te schrijven ,maar ik denk dat het me wel gaat helpen ik heb ook 'huiswerk' mee gekregen ik moet elke dag opschrijven wat er goed ging. Verder heb ik cadeautjes op gehaald voor mijn moeder haar verjaardag het was een opluchting dat we ze hadden ,want ik maakte me al druk mischien zijn we wel te laat?, of is er iets niet? Maar gelukkig was alles er en hebben we mooie en hoppelijk leuke cadeautjes ik zeg het hier nu niet ,want mama leest dit ook en dan weet ze wat ze krijgt. Haha.

 

Donderdag:

Vandaag ging ik weer werken ik werdt opgehaald door mijn zus. Verder was mijn zus er om bij ons te eten. Ik was vandaag ook enorm onzeker in ben altijd heel onzeker ,maar deze dag nog veel bij al het eten wat ik mijn mond stopte voelde ik me ontzettend onzeker en dik en schuldig en nou heb ik dit normaal ook wel, maar vandaag waren de stemmen die ik normaal enigzins een beetje weg kon stoppen en negeren. Heel erg aanwezig alles wat ik at was fout en werdt ik nog dikker van. Dat was heel vervelend het gevoel wat er ook bij komt kijken is heel vervelend ik zou het niemand gunnen. De stemmen die (lees: niet dat ik gek ben hoor) ik weleens in mijn hoofd heb zijn niet te zien ,maar ze zijn een groot deel van mijn leven aanwezig geweest en dat zijn ze nog en naarmate ik ouder wordt worden ze alleen maar erger ik hoop er een keer helemaal van af te zijn en gewoon gelukkig te zijn en niet bij alles wat doe of in mijn mond stop stemmen te horen

 

Vrijdag:

Deze dag ging in weer naar het werk, het was niet zo druk, was ik blij om haha. S'middags heb ik in de winkel gestaan. Daarna ging ik weer met de bus naar huis. Dat blijft toch altijd een spannend moment, want kom ik wel thuis?, doet mijn ov kaart het wel?, gebeurt er niet wat met de bus?, toen ik de bus instapte deed mij ov kaart het niet meer ik heb twee anonieme kaarten ,maar eentje deed het niet meer hij bleek verlopen, ik voelde me bekeken toen ik in mijn rommelige tas grabbelde om mijn ov kaart te pakken Ik werdt steeds rooder ,maar kon hem niet vinden ik voelde de ogen in mijn rug prikken. Toen ik hem eindelijk had, checkte ik gauw in

 

Quote van de de week:

 

Hoe was jullie week?

 
 

Liefs Emma

14 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Weekverhaal

Hey, weer een week verhaal, een vrij normale week met weinig nieuwe of bijzondere dingen, maar toch een vermoeiende week, weten hoe mijn week was en waar ik allemaal tegen aan liep?, lees dan gauw ver

Post: Blog2_Post
bottom of page