top of page

Even kort voorstellen

Hey,


Mijn naam is Emma, ik ben 18 jaar en werk in een bakkerij. Ik heb autisme ik weet dit al sinds ik klein ben (daar ben ik blij mee natuurlijk) maar het heeft ook nadelen altijd heb ik te maken gehad met vooroordelen en met het beeld 'autisme' dat de media liet zien en nog steeds. Voor mij voelde dit als heel onherkenbaar en tegelijkerteit heb ik me altijd 'raar' gevoeld en niet begrepen. Ik ben inmiddels ouder en al volwassen al voel ik me soms niet zo haha. Ik wil in ieder geval mensen helpen en mijn verhalen met jullie delen over mijn autisme en dat autisme zo breed is. Ik ga van alles delen over mijn autisme en wat het voor mij betekent en persoonelijke tips. Heb je vragen mail me dan ik sta open voor contact


Ik zal gauw weer een blog posten dus blijf vooral lezen


Groetjes

47 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Update (Bonusblog)

Hey, vandaag een blog over hoe het met me gaat, want hoe gaat het met me mentaal?, dat lees je in deze blog, dit is wel een heftige blog, dus kan je hier niet tegen, of ben je nog erg kwestbaar, besch

Post: Blog2_Post
bottom of page