top of page

Weekverhaal

Hey. Het is weer tijd voor het weekverhaal!. Waar liep ik deze week tegen aan?. En wat ging er juist goed?. Je leest het in deze blog!

 

Maandag:


Deze dag moest ik naar de huisarts voor mijn voet. De huisarts zei dat ik voor de zekerheid een foto moest laten maken van mijn been. Als mijn been dan niet gebroken was dan mocht in mijn voet weer gaan belasten en zorgen dat alle vocht er uit gaat. We gingen direct door om foto's te laten maken en toen we in het ziekenhuis aankwamen was het daar immens druk. Alle prikkels kwamen weer heel hard binnen en mijn telefoon was bijna leeg dus ook daar kon ik me ook niet op focussen. Na een uur zitten wachten was ik eindelijk aan de beurt. Ze maakten een foto en daarna moest ik weer een halfuur wachten op de uitslag. Ik had enorme hoofdpijn en was enorm overprikkeld. Maar ja het was niet anders. Eindelijk werdt ik geroepen en het bleek gelukkig dat mijn voet niet gebroken was. Daarna konden we krukken ophalen en toen ik thuis kwam was ik compleet overprikkeld. Ik kon dus niet heel veel meer doen

 

Dinsdag:


Deze dag was een bijkom dag. Ik liep de hele dag in mijn pyjama. Soms vindt ik het echt heerlijk om de hele dag in mijn pyjama te lopen. Ik begon met het maken van een teken bestelling, en raakte zo in een hyperfocus dat ik niks meer mee kreeg. Ik zat de hele middag aan mijn bureau te tekenen. Dat was heerlijk, daarna heb ik even gedoucht en de rest van de dag deed ik niet heel veel

 

Woensdag:


Deze dag begon met een telefonisch interview. Ik was zenuwachtig, want ik heb een enorme hekel aan bellen. Ik weet niet precies waarom ik er zo'n hekel aan heb het zou kunnen komen doordat je geen gezichten ziet of het heeft een heel andere reden ik heb eigenlijk geen idee haha. Daarom zag ik er dus best tegen op. Maar toen ik aan het bellen was ging het eigenlijk heel goed. S'middags had ik weer begeleiding. Deze keer van de nieuwe begeleider, we hebben het gehad over wie ik ben en waar ik tegen aan loop. De rest van de dag heb ik getekend, en ben ik weer bezig geweest met het verwerken van de autismeverhalen. Daarna deed ik niet veel meer dan een beetje lezen en greys anatomy kijken

 

Donderdag:


Deze dag had ik niet echt wat te doen. Ik begon met het spelen van de sims 4. En de rest van de dag was ik vooral bezig met het maken van mijn blog en het vooruit werken zodat ik daar het hele weekend niet meer mee bezig hoef te zijn. Ik wil er namelijk mee beginnen dat ik in het weekend echt vrij heb als het gaat om blogs maken en het beantwoorden van berichten. Ik weet niet of dat me gaat lukken, maar het is een goede poging haha

 

Wil je even praten?. Heb je een tip nodig?. Of heb je advies nodig?. Stuur me dan een dm of email!. Heb je acuut hulp nodig?. Neem dan contact op met iemand die je vertrouwt!. Of neem contact op met 113, deze organisaties zijn er niet voor niks en je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?. Waar liep tegen aan?. Wat ging er goed?. Laat het weten in de reacties!, en start het gesprek!

 


 

Liefs Emma

16 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page