top of page

Weekverhaal

Hey. Vandaag weer een weekverhaal. Een week waarin ik erg veel moest schakelen en die best vermoeiend was!. Weten waarom dit zo was?. Lees dan gauw deze blog!

 

Maandag:


Deze week begon al met een (kleine) verandering in de planning. Mijn vader was positief getest op corona. Omdat ik na een thuistest negatief was. Mocht ik alles nog gewoon doen , Maar toch lette ik wel wat extra op en ging ik dus niet naar de dagbesteding. Naar de dagbesteding gaan vond ik wel wat eng. Want ik kan dan zoveel mensen besmetten ondanks dat ik negatief getest was. Ik had wel begeleiding op afstand. Begeleiding ging wel weer goed en we hebben gewoon even gepraat en gewandeld. Toen ik daar klaar mee was. Was ik weer erg moe, toch ging ik nog even yoga doen. En daarna probeerde ik rust te nemen, want dat was weer heel hard nodig!

 

Dinsdag:


Deze dag ging ik even naar de bieb, de supermarkt en naar de Kruidvat. Ik deed dit allemaal achter elkaar aan en dat was niet heel erg slim van mezelf. Want toen ik bij de bieb kwam. Had ik het erg warm en was ik al compleet overprikkeld. Gelukkig kon ik even bijkomen in de bieb en was het daar niet zo druk. Daarna ging ik naar huis en was ik weer heel erg moe. Maar ondanks dat ging ik nog wel even een rondje wandelen met de hond. Daarna probeerde ik ook weer tot rust te komen, want ook deze dag was rust nemen weer erg belangrijk!

 

woensdag:


Deze dag begon wel goed. Ik ging op de fiets naar therapie. Maar toen ik bij PMT was begon de ellende. Want ik ging door mijn enkel en scheurde mijn enkelbanden. In het begin dacht ik dat het wel mee viel. En door mijn enorm hoge pijngrens voelde ik in het begin helemaal niks. Ik dacht zelfs dat ik gewoon op de fiets terug kon. Maar toen we beter gingen kijken was het toch erger dan dat ik in eerste instantie dacht. Vanaf dat moment begon ik ook wat meer pijn te krijgen. En wist ik dat ik niet op de fiets naar huis kon. Mijn vader haalde me op en de rest van de dag moest ik met mijn voet omhoog. Ik verveelde me kapot en baalde ontzettend. Maar ik wist ook dat dat nodig was!. Dus moest ik mezelf maar dwingen om echt rust te nemen haha

 

Donderdag:


Deze dag moest ik ook rustig aan doen. Want ik had nog steeds last van mijn enkel en dat gaat ook niet direct over haha. Ik baalde ontzettend. Want ik kon de hele dag niet goed bewegen en mijn voet deed nog steeds hartstikke zeer. S'middags ging ik de sims 4 doen en verder deed ik niet echt wat. Want ik kon niet zo heel veel haha

 

Vrijdag:


Deze dag kon ik ook niet heel veel doen. Ik maakte een blog en ging even met de rolstoel naar buiten. Dat was wel even lekker. Verder zat ik ook even in de zon. Verder kon ik niet echt veel doen!. Nu heb ik weekend en kan ik dit weekend ook niet echt veel doen haha. Vooral rust nemen!

 

Wil je even praten?. Heb je advies nodig?. Of heb je een tip nodig?. Stuur me dan een dm of email. Heb je acuut hulp nodig?. Neem dan contact op met iemand die je vertrouwt!. Of neem contact op met 113. Deze organisaties zijn er niet voor niks en je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?. Wart ging er goed?. Wat ging er minder goed?. Laat het weten in de reacties!. En start het gesprek!

 


 

Liefs Emma

14 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page