top of page

Weekverhaal

Hey. Vandaag weer een weekverhaal en week die best vermoeiend was voor mij!. Wil je weten en lezen waarom?. Lees dan gauw verder!

 

Maandag:


Deze dag ging ik weer met de bus naar de dagbesteding. De bus reed een andere route en ik merk dan als zoiets gebeurt dat ik dan nog meer in paniek raak dan dat ik al ben. Niemand ziet die paniek aan mij, want het gebeurt vooral binnen in mij!. Bij de dagbesteding ging het niet helemaal zoals ik wilde. Het project waar ik mee bezig ben gaat niet helemaal perfect en dan kom ik mezelf keihard tegen, want ik ben heel perfectionistisch en alles moet perfect dus ook dat project!. Maar het was wel gezellig om weer even met iedereen te praten. Toen ik weer terug ging merkte ik dat ik weer heel erg moe was en dat ik echt weer bij moest komen van maar 2 uurtjes dagbesteding. Na de dagbesteding had ik nog begeleiding ook dat ging wel goed!. We hebben vooral gepraat en even een rondje gewandeld. Nadat ik alles had gedaan wat ik die dag moest doen. Was ik hartstikke moe

 

Dinsdag:


Deze dag had ik niks. Ik was lekker de hele dag thuis en normaal gesproken zou ik dat heel erg gevonden hebben. Maar nu vond ik het helemaal niet erg dat ik de hele dag thuis was. Ik vond het eigenlijk wel prima ik moest namelijk heel erg bijkomen van maandag en ik had thuis ook genoeg te doen. Dus ik vond het wel fijn en ik vermaakte me prima haha. Ik ging wel even naar de buiten om met de hond te wandelen!. Ik probeer iedere dag even naar buiten te gaan en ik merk dat ik dat ook erg fijn vindt!

 

Woensdag:


Deze dag had ik ook niks dus deze dag was ik ook de hele dag thuis. En ook deze dag vond ik het prima om de hele dag thuis te zijn!. Ik ben tegenwoordig zo vermoeid net alsof ik een soort van vermoeidheids buffer op moet gaan bouwen. Op zulke momenten baal ik ontzettend van mezelf ,want ik wil dan zo veel maar het lukt dan niet. Normaal gesproken zou ik dan toch dingen gaan doen en mijn lichaam en hoofd volledig negeren. Maar nu heb ik besloten om dan ook echt naar mijn lichaam en hoofd te gaan luisteren hoe moeilijk dat ook is. Dus ik maakte er nog een 'rustig' dagje van. En ging even lekker in de zon zitten. Voor het eerst in mijn hele leven genoot ik een beetje van de zon. Ik heb eigenlijk nog nooit ergens echt van genoten. Dus hier was ik natuurlijk heel blij mee!. Want ik heb dit nog nooit gevoeld!. En nu weet ik eindelijk wat iedereen bedoelt haha!

 

Donderdag:


Deze dag zou ik gaan op passen op de kat van mijn zus. Dus ik pakte al mijn spullen in en ik controleerde ook alles weer heel dwangmatig ,want stel nou dat ik wat vergeet?. Zulke vragen spoken dan de hele tijd rond in mijn hoofd. Dus ga ik de hele tijd heel dwangmatig mijn tas controleren net zo lang tot dat ik echt heel zeker weet dat alles er in zit en zelfs dan heb ik het gevoel dat ik nog een keer moet controleren. Toen ik alles had ingepakt zag ik dat ik toch weer heel veel dingen mee had!. Maar ja ik heb liever te veel mee dan te weinig haha. Ik had er heel veel zin in om vier dagen op de kat van mijn zus te gaan passen. Want ik ben aankomend weekend helemaal alleen en soms vindt ik dat echt heerlijk!. Ondanks dat ik best sociaal ben en best veel behoefte heb aan sociaal contact. Vindt ik het soms ook heerlijk om even lekker alleen te zijn!.

 

Vrijdag:


Deze dag was ik nog steeds alleen op om te passen op de kat van mijn zus. S'ochtends begon ik met het typen van een blog. En s'middags ging ik lekker met een boek naar buiten om heerlijk in het zonnetje te gaan zitten. Het boek is inmiddels uit en voor het eerst sinds tijden heb ik ook heerlijk weer in een hyperfocus gelezen!. Nu ga ik een lekker weekend tegemoet waar ik lekker alleen ben!

 

Wil je even praten?. Heb je een tip nodig?. Of advies?. Stuur me dan een dm of email!. Heb je acuut hulp nodig?. Neem dan contact op met iemand die je vertrouwt!. Of met 113 deze organisaties zijn er niet voor niks en je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?. Waar liep je tegen aan?. Wat ging er goed?. Laat het weten in de reacties!. En start het gesprek!

 


 

8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page