top of page

Weekverhaal

Hey. Vandaag weer een weekverhaal. Een best spannende week voor mij!. Wil je weten waarom?. Lees dan gauw verder!

 

Maandag:


Deze dag zou ik eigenlijk naar de dagbesteding gaan. Maar het lukte niet. Eigenlijk ben ik sowieso altijd moe. Maar soms wordt ik wakker en dan weet ik dat het echt niet gaat en dat ik al moe ben voor de dag begint. Ik weet niet precies hoe dit komt, maar ik weet wel dat het heel vervelend is. Want daardoor kan ik niet de dingen doen die ik dan die dag wil doen!. Ik begon deze dag dus niet echt goed!. Verder maakte ik me heel erg druk om wat er allemaal in de wereld gaande is. Als het eenmaal in mijn hoofd zit komt het er maar moeilijk uit en maak ik me daar heel erg druk om het is dan een soort cirkeltje die steeds erger wordt. En ik vindt het enorm zielig voor de mensen daar in Oekraïne. Ik probeer mezelf nu te beschermen door nog maar een keer per dag het journaal te kijken. Ik vindt dit best wel een goede oplossing

 

Dinsdag:


Deze dag zat ik al vroeg voor mijn cromebook te wachten. Want ik moest subsidie aanvragen bij het UWV voor de studie die ga doen. Het was een groot drama en ik heb er bij elkaar opgeteld ongeveer 12 uur voorgezeten. Ik raakte helemaal in paniek want ik was bang dat ik niet de subsidie kreeg. Omdat ik mischien wel al te laat was.Ik bedacht ook allemaal doemscenario's. Maar ik ging door en gaf niet op. Uiteindelijk S'avonds lukte het eindelijk en na heel veel frustratie en paniek is het ook gelukt alles normaal in te dienen!. Eind goed al goed dus haha

 

Woensdag:


Deze dag had ik een drukke dag. Ik moest namelijk naar P.M.T en naar medicijncontrole en vlak daarna had ik ook nog begeleiding. P. M.T ging wel goed en ik begin nu eindelijk te merken dat het ook echt wel helpt voor mij. Daarnaast leer ik van P.M.T ook heel veel over mezelf en dat is natuurlijk heel fijn!. Medicijn controle ging ook wel goed. De medicijnen zijn nu stabiel en dat is natuurlijk ook erg fijn!. De begeleiding ging ook goed we hebben gepraat en een rondje gewandeld. Ik merk wel dat ik steeds meer deze mensen begin te vertrouwen en steeds meer dingen durf te zeggen. Vertrouwen is voor mij nogal een dingetje ik vertrouw heel slecht mensen. Maar deze mensen begin ik steeds meer te vertrouwen en dat is voor mijn doen heel snel haha. Daarna heb ik geprobeerd echt rust te nemen. Het lukte niet echt haha

 

Donderdag:


Deze dag moest ik bijkomen van woensdag. Als ik een dag heel veel te doen heb of een paar afspraken achter heb gehad. Dan ben ik vaak helemaal overprikkeld, ik moet dan echt bijkomen. Daar baal ik ontzettend van. En vaak doe ik dan de dag daarna ook nog gewoon van alles en dan ben ik aan het eind van de week heel erg vermoeid en overprikkeld. Nu probeer ik echt ook mezelf de rust te gunnen en dan de dag na al deze afspraken niks te plannen. Dat is erg moeilijk voor mij en een hele opgave. Maar ik weet ook dat het moet!. Dus veel oefenen dan maar haha

 

Vrijdag:


Deze dag begon ik met een interview over werk en autisme dat ging wel goed. Ik kon goed mijn verhaal kwijt en het is hard nodig. Daarna ging ik naar de supermarkt en wat een drama ik haat de supermarkt door alle drukte!. Daarna had ik niet echt wat!. Ik bedacht om mijn tekeningen te verkopen!. En dat ga ik dus ook doen!. Voor Oekraïne!

 

Wil je wat kwijt?. Wil je gewoon even praten?. Of heb je advies nodig?. Stuur me dan een dm of email!. Heb je acuut hulp nodig?. Neem dan contact op met iemand die je vertrouwt!. Of neem contact op met 113!. Deze organisaties zijn er niet voor niks en je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?. Wat ging er goed?. Wat ging er minder goed?. Laat het weten in de reacties!. En start het gesprek!

 


 

Liefs Emma












5 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page