top of page

Weekverhaal

Hey. Vandaag weer een weekverhaal. Een spannende week voor mij. Wil je weten hoe mijn week was?. En wat ik allemaal mee maakte?. Lees dan gauw de blog

 

Maandag:


Deze dag ging ik weer naar de creatieve ruimte van de dagbesteding. Dat ging wel goed. Toen ik thuis was ging ik weer yoga doen. Ik kreeg ook voor de eerste keer begeleiding. Ik dacht dat ik het spannender zou vinden dan dat ik het daadwerkelijk vond. De begeleiding ging ook wel goed het was vooral eerst voorstellen en elkaar leren kennen. Ik heb er een goed gevoel over en ik denk dat ze me echt wel kunnen helpen. Ik ben echt een gevoelsmens en ik moet over zoiets wel een goed gevoel hebben. Ik heb vaak ook dat mijn gevoel dan ook wel klopt. Dus ik hoop nu ook!

 

Dinsdag:


Deze dag had ik helemaal niks. Ik besloot om te gaan hardlopen. Dit had ik namelijk de week hier voor helemaal niet gedaan dus het was echt wel tijd om weer te gaan hardlopen. Ook heb ik direct na het hardlopen yoga gedaan. Na de yoga maakte ik alvast blogs vooruit voor volgende week Ik vindt dat zo'n lekker gevoel dat ik weet dat ik vooruit loop en dus een beetje speling heb. Verder ging ik even lezen. Het lezen gaat gelukkig ook steeds beter ik krijg steeds meer weer mijn concentratie terug. Dat is natuurlijk hartstikke fijn!

 

Woensdag:


Deze dag had ik weer begeleiding het is wel erg wennen dat ik nu zoveel begeleiding krijg. Omdat ik eigenlijk nooit echt begeleiding heb gehad. Dat is wel enorm wennen. Maar verder ging ook dit gesprek wel goed. Ik was de hele dag best zenuwachtig. Want ik had een podcast opname. Wat ik best wel spannend vond. Maar ik had er ook wel heel erg zin in. Ik ging namelijk mijn verhaal vertellen over uitvallen op school. Het opnemen van de podcast ging best wel goed en de podcast staat er al op. Ik heb hem zelf niet geluisterd ,omdat ik dan alleen maar mezelf afkraak. Ik vindt dat ik een hele vervelende stem heb haha. Verder was ik erg onrustig van het weer!

 

Donderdag:


Deze dag had ik weer p.m.t dat ging wel goed. We hebben yoga gedaan, een opdracht en nog even gepraat. Ik denk dat ik nu steeds meer begin te merken dat ik mischien echt wel wat heb aan p.m.t heb. Toen ik thuis kwam heb ik yoga gedaan, getekend en verder niet echt wat gedaan

 

Vrijdag:


Deze dag begon ik met een rondje met de hond lopen. Verder maakte ik weer een blog vooruit. En voelde ik enorm veel onrust in mijn hoofd door de storm. Het viel bij ons wel mee. Maar toch voelde ik enorm veel onrust en was het lastig met tot wat te zetten. Nu heb ik weekend en ga ik lekker rustig aan doen!. Tenminste een poging tot!

 

Wil je even praten?. Heb je een tip nodig?. En/of heb heb je advies nodig?. Stuur me dan een dm of email. Heb je acuut hulp nodig?. Neem dan contact op met iemand die je vertrouwt. Of neem contact op met 113. Deze organisaties zijn er niet voor niks. En je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?. Waar liep je tegen aan?. Wat ging er goed?. Laat het weten in de reacties!. En start het gesprek!

 


 

Liefs Emma

7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page