top of page

Weekverhaal

Hey, vandaag weer een nieuw weekverhaal. Een week die niet zo heel bijzonder was voor mij. Wil je hem lezen?, lees dan gauw deze blog!

 

Maandag:


Deze dag ging ik met de bus naar de creatieve ruimte van de dagbesteding. Ik zat zo in mijn telefoon dat ik de bus bijna niet zag. Dat is helemaal niks voor mij. Normaal gesproken sta ik namelijk al helemaal klaar. Ik was ook voor mijn doen best rustig in de bus. Toen ik bij de dagbesteding was ging het wel weer goed. Ik deed gewoon leuk mee en er gebeurde niks bijzonders. Toen ik thuis kwam ging ik weer yoga doen ging ik bezig met het forum

 

Dinsdag:


Deze dag had ik helemaal niks en was ik van plan bezig te gaan met het forum. Maar dat lukte niet echt ik zat heel erg vast en wou alles goed doen. Maar alles goed doen lukt natuurlijk niet direct daardoor werdt ik steeds heel erg boos opmezelf. Want het moest direct lukken. Ik besloot te stoppen met het forum voor deze dag en wat anders te gaan doen. Ik ging even tekenen en ik ging yoga doen. Ik doe dit al bijna twee weken achter elkaar en ik merk dat mijn lijf er steeds meer aan toe is en dat ik het steeds beter kan. Ook krijg ik door de yoga steeds meer rust in mijn hoofd en dat is heerlijk. Want mijn hoofd is nooit rustig. Mijn hoofd staat eigenlijk altijd aan

 

Woensdag:


Deze dag had ik ook niks. Ik wou bezig met het forum. Maar ook deze dag ging dat niet. Ik besloot ook deze dag te stoppen met het forum. Ik voelde me ook niet helemaal lekker en ik wou naar mijn yoga oefening. 'Lekker' op de bank gaan liggen, maar dat lukte niet echt ik moest weer wat van mezelf doen. Ik ging dus even tekenen.

 

Donderdag:


Deze dag voelde ik me nog steeds niet helemaal lekker. Ook besloot ik een paar weken te stoppen met het forum. S'middags moest ik naar medicijn controle dat ging goed. De medicijnen kloppen allemaal nog. We hebben het er ook over gehad dat het gelukkig weer wat beter met me gaat. Daar zijn we natuurlijk allemaal blij mee. Ik ben wel heel erg bang dat ik terug val. Maar dan denk ik dat ik dat ook wel overwin

 

Vrijdag:


Deze dag had ik een gesprek met de begeleiding die ik ga krijgen. Ik ben een gevoelsmens en mijn gevoel klopt vaak ook. Ik hoopte dat ik over de begeleiding ook wel een goed gevoel zou hebben. En dat was gelukkig zo. Het gesprek ging ook goed gelukkig. Verder voelde ik me nog steeds niet helemaal lekker. Nu lekker weekend!

 

Wil je wat kwijt?. Wil je gewoon even praten?. Of heb je een tip nodig?. Stuur me dan een dm of email. Heb je acuut hulp nodig?. Neem dan contact op met iemand die je vertrouwt of neem contact op met 113. Deze organisaties zijn er niet voor niks!. En je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?. Waar liep je tegen aan?. Wat ging er goed?. Laat het weten in de reacties!. Misschien kan je een ander helpen!

 


 

Liefs Emma





8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page