top of page

Weekverhaal

Hey, vandaag weer een week verhaal. Eindelijk weer een keertje weer een beetje goede week, weten hoe mijn week was?, lees dan gauw verder!

 

Maandag:


Deze dag moest ik weer naar de dagbesteding. Naar de creatieve ruimte. Toen ik daar was het voelde het weer als falen. Maar ondanks dat gevoel ging het daar opzich best wel goed. Toen ik weer thuis was ben ik bezig gegaan met mijn site. En heb ik ook weer yoga gedaan dit doe ik thuis. Ook dat ging wel weer goed. Ik merk hoe vaker ik het doe hoe makkelijker het gaat. En ik vind yoga doen ook steeds fijner worden. Na het doen van yoga heb ik nog even getekend. en s' avonds heb ik geprobeerd nog even te ontspannen. Ik doe steeds meer mijn best om ook echt ontspanning voor mezelf in te plannen. Ontspannen blijft heel erg moeilijk. Maar hoe vaker ik het doe hoe makkelijker het wordt hoop ik haha

 

Dinsdag:


Deze dag was ik de hele dag vrij. Ik ging even hardlopen in de regen. Dat was niet echt fijn haha. Maar na het hardlopen voelde ik me wel weer goed. Ook bij het hardlopen geldt hoe vaker ik het doe hoe beter het gaat. verder wou ik weer bezig met mijn site. Maar dat lukte even niet er kwam gewoon even niks uit mijn handen. Ik heb toen aan mezelf gedacht en dus er ook aan toe gegeven. Normaal gesproken zou ik door gaan. Maar nu heb ik echt aan mezelf gedacht. Dat vond ik best wel knap van mezelf haha

 

Woensdag:


Deze dag had ik ook niks. Ik ging even met de hond lopen. En ik ging verder met de site. De site begint ergens op te lijken. Verder heb ik even getekend en heb ik ook nog even weer een pogging gedaan tot ontspannen. Ik ben nu heel erg aan het kijken wat ontspanning nou voor mij is. En hoe ik ontspan dat is voor mij nogaal al een hele zoektocht haha

 

Donderdag:


Deze dag zou ik naar het werk gaan. Maar ik ging niet het lukte echt niet. Ik voelde me weer schuldig tegenover mijn collega's. Maar ik wist dat het echt niet ging. Verder had ik weer een gesprek bij waar ik in behandeling ben. Ik vertelde dat het iets beter met me gaat en daar waren ze natuurlijk blij mee. Ik denk dat het komt ,omdat ik accepteer dat ik me ruk voel en dat ik het nu echt aanga. Ik zie nu pas echt in hoe diep ik eigenlijk zat

 

Vrijdag:


Deze dag ging ik ook niet naar het werk. Wel ging ik nog even bezig met de site die nu ook eindelijk klaar is. Nu moet ik weer wat anders op gaan zoeken haha. De site was nogal een werkje en ik heb het flink onderschat. Want alles moest van mezelf natuurlijk direct goed. En dat gaat gewoon niet. En ik bedacht er steeds weer wat bij haha. Maar hij staat eindelijk online. Verder heb ik nu weekend. Eindelijk dit weekend niet bezig met de site haha.

 

Wil je wat kwijt?, wil je gewoon even praten?, of heb je een tip?. Stuur me dan een dm of email. Heb je acuut hulp nodig?. Neem dan contact op met iemand die je vertrouwt of neem contact op met 113. Deze organisaties zijn er niet voor niks!, en je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?, waar liep je tegen aan?, wat ging er goed?, laat het weten in de reacties!, en start het gesprek!

 


 

Liefs Emma

14 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page