top of page

Weekverhaal

Hey, vandaag weer een weekverhaal, en vermoeiende week voor mij, maar ook met mooie momenten, wil je weten wat er deze week goed ging?, en waar ik tegen aan liep?, lees dan gauw deze blog verder

 

Maandag:


Deze dag moest ik naar de ortho. Toen ik bij de ortho was ging het wel goed het zag er allemaal prima uit en mijn beugel mag er als goed is bijna uit ,maar ik had ook weer heel erg last van alle lichten die dan vaak in je gezicht branden, dit moet natuurlijk anders kunnen ze het niet zien, maar dat maakt het niet minder vervelend. Van deze lichten heb ik eigenlijk altijd last bij de ortho. Soms krijg ik door alle lichten zelfs migraine. Toen ik dus terug was van de ortho was ik vooral druk bezig met het bijkomen van alle lichten die ik in korte tijd binnen kreeg bij de ortho, want daar moest ik echt weer van bijkomen

 

Dinsdag:


Deze dag ging ik met mama naar de kringloop en naar de Intratuin, de kringloop was opzich wel oké, maar ik had er meer van verwacht en was dus een beetje teleurgesteld haha. ook vindt ik nooit wat bij de kringloop ik hoor altijd mensen die van alles vinden van kleren tot boeken en eigenlijk alles er tussen in ik vindt echt nooit wat haha. Verder zijn mama en ik ook bij de Intratuin geweest, gelukkig was het lekker rustig bij de Intratuin dus konden we lekker rustig rond lopen zonder al te veel prikkels. Als het rustig is vindt ik zulke winkels vaak super leuk en kan ik daar echt heerlijk lang rondlopen vaak samen met mama, maar als het drukker is vindt ik het vaak minder leuk en raak ik er echt overprikkeld van

 

Woensdag:


Deze dag ging ik hardlopen en was ik verder helemaal vrij. En ik was ook echt van plan deze dag ook echt niks te gaan doen en om echt mijn rust te pakken, maar dat ging fout, want ik kan geen rust nemen ik moet van mezelf bezig blijven. En als ik dan eindelijk rust neem dan ga ik zoveel nadenken en doen dat ik eigenlijk helemaal geen rust heb, dit is natuurlijk erg vervelend ,omdat rust nemen voor mij heel erg belangrijk is

 

Donderdag:


Deze dag ging ik weer naar het werk, het was best wel druk op het werk. Aan de ene kant vindt ik het heel fijn als het druk is, want ik ben dan even uit mijn hoofd, maar aan de andere kant is meer drukte natuurlijk nog harder werken en dan kost het natuurlijk ook nog meer energie, deze tweestrijd is best wel vervelend. Toen ik thuis kwam heb ik even getekend en was ik vooral erg uitgeput. En dat van een ochtendje werken, de vermoeidheid wordt alleen maar erger en ik heb geen idee hoe het kan, want zo veel doe ik niet, ook voelde ik me nog steeds erg slecht mentaal dit gaat natuurlijk ook niet vanzelf over, want het is natuurlijk ook niet vanzelf gekomen haha. Maar ik hoop toch echt wel dat het iets beter wordt

 

Vrijdag:


Deze dag had ik samen met mama een gesprek over begeleiding. Het was met mensen die ik niet kende, daar zag ik best wel tegen op en ook tegen het feit dat ik een hekel heb aan gesprekken, omdat ik nog heel lang een gesprek aan het verwerken ben, een gesprek kost mij enorm veel energie, maar ik heb het overleefd en gelukkig was mama erbij, de rest van de dag ben ik vooral met mijn blog bezig geweest en heb ik even getekend, nu heb ik weekend, en ik ga mezelf er dit weekend er echt toe zetten om weer met mijn site bezig te gaan, en ik ga proberen rust te nemen


 

Wil je wat kwijt?, heb je advies nodig, of wil je gewoon even praten?, stuur me dan een dm of email, heb je acuut hulp nodig?, neem dan contact op met iemand die je vertrouwt, of neem contact op met 113, deze organisaties zijn er niet voor niks, en je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?, waar liep je tegen aan?, en wat ging er goed?, laat het weten in de reacties!, en start het gesprek!

 



 

Liefs Emma









6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page