top of page

Weekverhaal

Hey, vandaag weer een week verhaal, een zware week voor mij, maar ook met mooie momenten, wil je dit weten?, lees dan gauw verder

 

Maandag:


Deze dag ging ik naar de dagbesteding en dan deze keer niet voor de bakkerij, maar naar de creative ruimte, ik ging met de bus heen, en ik ervaarde weer paniek binnen in mij, het is niet echt paniek het is meer dat ik dan niet weet of ik wel op tijd kom en of alles wel goed gaat. Daardoor krijg ik een soort van paniek inwendig, het is heel raar. Vooral omdat ik best vaak ook wel met de bus heb gereisd en dat er nog nooit echt wat fout is gegaan. Maar toch heb ik dit steeds weer opnieuw. Toen ik de bus had overleefd. Ging ik naar de creative ruimte. Vorig jaar zat ik hier al een hele poos, het voelt als falen dat ik daar nu weer terug ben. Omdat het toch niet lukte in de bakkerij. Toen ik daar was hebben we erover nagedacht wat ik zal gaan doen, om ook lange tijd te kunnen doen, maar ik wist niet wat ik moest doen, want ook dat kan ik nooit kiezen en weet ik nooit, dan baal ik ontzettend van mezelf. maar ik heb met behulp van anderen het toch wel gekozen, verder voelde ik me nog steeds heel erg slecht, en was ik ook heel erg moe, het lijkt met de dag erger te worden

 

Dinsdag:


Deze dag was ik de hele dag vrij, ik ging al mijn lades uitruimen, want dat was echt nodig. Ik vindt dat zo af en toe heerlijk, alles op mijn bed gooien en dan alles uitzoeken dit kan af en toe zorgen voor een beetje rust in mijn hoofd. Toen ik alles uitgeruimd had, ging ik bezig met de site, en ging ik ook nog even met de hond lopen, de site schiet al bijhoorlijk op, maar het is nog steeds best wel veel werk, werk wat ik best wel leuk vindt, maar wat soms ook best wel irritant is, omdat het allemaal perfect moet van mezelf

 

Woensdag:


Deze dag ging ik weer naar therapie op de fiets, ik zag tegen het fiesten op nog meer dan normaal, want fiesten kost best wel wat energie en ik was al enorm moe. Maar toch ging ik op fiets en ik heb ik het fiesten weer overleefd. Bij therapie ging het wel goed opzich, we hebben het gehad over mijn blog, maar ook over dat ik alles perfect wil, en ook dat het nog steeds alleen maar slechter gaat en dat ik daar niks van snap. Want ik doe alles wat ik moet doen en ik doe zo mijn best, maar toch gaat het alleen maar slechter, Ik baal daar ontzettend van. Want wat moet ik dan nog doen dat het wat minder wordt?

 

Donderdag:


Deze dag ging ik weer naar het werk, ik zag ook hier enorm tegen op, en ik had de nacht ervoor nog slechter geslapen dan normaal, en ik was nog steeds enorm moe, ik wou het ook gaan vertellen, en voelde me daarnaast ook niet helemaal lekker, de ochtend leek een euwigheid te duren en ik was zo moe, terwijl het niet eens zo druk was, ook heb ik het nog steeds niet vertelt. ik baal onzettend van mezelf. Toen ik thuis was, was ik vooral erg moe. De vermoeidheid en het slecht voelen wordt steeds erger

 

Vrijdag:

Deze dag moest ik eerst weer naar het werk, en daarna moest ik om kwart voor 11 weg, want ik ging op gesprek bij waar ik in behandeling was, want hoe het nu gaat kan gewoon niet meer, hoe hard ik mijn best ook doe. Daar hebben we het er over gehad dat ik eigenlijk altijd een grijze laag in mijn hersenen heb. Dit is nu donker zwart en hierbij gaan ook nog allerlei heftige gedachtes gepaard. Ik krijg nu antidepresiva en dat gaan we opbouwen. Zodat het mischien toch wat beter met me gaat. Daar zie ik ook wel tegen op, maar ik denk ook wel dat dit nodig is, dus we gaan ervoor nu heb ik eerst weer weekend en ga ik weer bezig met de site

 

Wil je wat kwijt?, wil je gewoon even praten?, of heb je een tip?, stuur me dan een dm of email. Heb je acuut hulp nodig?, neem dan contact op met iemand die je vertrouwt, of neem contact op met 113, deze organisaties zijn er niet voor niks!, en je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw weekend?, waar liep je tegen aan?, wat ging er goed?, laat het weten in de reacties!

 


 

Liefs Emma








9 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page