top of page

Weekverhaal

Hey, vandaag een weer een weekverhaal, een vermoeiende week, wil je weten hoe mijn week was?, waar ik tegen aan liep en wat er goed ging?, lees dan gauw verder

 

Maandag:

Deze dag had ik een gesprek op het werk en ik had besloten om te vertellen dat ik depressief ben, nou ja ik vond het eerst niet nodig, maar ik dacht dat het toch wel handig was dat ze het zouden weten, maar toch durfde ik het bij het gesprek niet te vertellen, ik baalde dat ik het niet durfde te vertellen, mama heeft het voor me vertelt, en gelukkig reageerden ze goed en probeerden ze te helpen, maar toch baalde ik weer ontzettend van mezelf omdat ik het zelf niet kon vertellen, want als mama mij altijd met zulke gesprekken moet helpen, hoe wordt ik dan ooit zelfstandig?. Toen ik thuis kwam ben ik bezig geweest met de site, en bedacht ik allemaal dingen die ik eigenlijk had willen vertellen tijdens het gesprek, dit heb ik altijd na een gesprek, het is best irritant, want je kunt er achter af niks meer aan doen, en toch zit ik er dan mee

 

Dinsdag:


Deze dag had ik niks, ik besloot om bezig te gaan met de site, dit deed ik ook, ik ben een stuk op geschoten, ook heb ik even gewandeld met de hond, ik hoopte dat ik me daardoor beter zou gaan voelen, ik hoop al twee weken dat met de hond wandelen helpt, maar ook dat helpt niet. S'avonds was ik heel erg moe en ik wist niet waarvan ,want ik had de hele dag verder niks gedaan, ik ben alleen maar bezig geweest met de site

 

Woensdag:


Deze dag had ik therapie, en ik ging ook weer verder met de site daar gaat heel veel tijd in zitten en vooral omdat ik het allemaal perfect wil hebben en er geen fouten in wil hebben, van die perfectie wordt ik nog steeds helemaal gek, maar toch kom ik wel steeds een beetje verder met de site. S'middags ging ik naar therapie, ik ging daar heen op de fiets en merkte dat ook dit enorm veel energie koste, normaal kost dit ook wel energie, maar dat was nu heel erg, maar toch ben ik zonder kleerscheuren bij therapie gekomen haha, we hebben een signaleringingsplan gemaakt, en hebben nog even gepraat, dat vind ik wel fijn, het gevoel hebben dat er naar me geluisterd wordt, en dat ik mijn verhaal kan doen, daarna ging ik weer naar huis. Ik was toen ik thuis was helemaal kapot. Ik ben s'avonds ook veel vroeger dan normaal naar bed gegaan, omdat ik zo moe was

 

donderdag:


Deze dag ging ik werken en zou ik het ook tegen mijn collega's zeggen dat ik depressief ben, maar ook tegen hun lukte het niet om te vertellen, ik kon het gewoon niet, online ben ik er heel erg open over en praat ik er veel over, maar in real life lukt het me gewoon niet, en dan baal ik ontzettend, en voel ik me zo slecht over me zelf, toen ik thuis kwam heb ik getekend, en ben ik weer bezig gegaan met de site, ook heb ik even gewandeld weer met de hond. Ik doe dit omdat het moet en omdat ik nog steeds de stille hoop heb dat het helpt, daarna was ik echt weer heel erg moe, ik weet niet wat het is en hoe het komt, maar het is echt een uitputtende vermoeidheid, als ik de trap op heb gelopen ben ik al helemaal kapot.

 

Vrijdag:


Deze dag moest ik weer werken en ik was ik nog steeds heel erg moe het lijkt elke dag erger te worden, maar toch ging ik werken, op het werk ging het verder wel goed, daarna ging ik me laten vaccineren, ik was erg zenuwachtig ,want ik ging alleen, maar het is me gelukt en daarna was ik best wel trots op mezelf, want ik had het toch wel gedaan ondanks de enorme paniek van binnen, aan de buitenkant zie je deze paniek niet, maar binnen in wel, dat is mijn grootste struikel blok denk ik, dat je aan de buiten kant niks ziet en dat ik altijd mijn ding doe, maar dat er binnen in van alles gebeurt, dat is erg vervelend, want vaak weten mensen niet wat er allemaal in me om gaat. Nu heb ik weekend een heel erg rustig weekend, dus ik ga dit weekend bezig met de site en een beetje proberen uit te rusten

 

Wil je wat kwijt?, wil je gewoon even praten?, heb je een tip nodig?, laat het dan weten!, stuur me een dm of email, heb je acuut hulp nodig?, neem dan contact op met iemand die je vertrouwt of neem contact op met 113 deze organisaties zijn er niet voor niks!, en je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?, waar liep je tegen aan?, wat ging er goed?, laat het weten in de reacties!

 



 

Liefs Emma

18 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page