top of page

Weekverhaal

Hey, vandaag weer een week verhaal, over een week waarin ik weer terug in in ritme moest, maar toch niet helemaal, lezen hoe deze week was?, lees dan gauw verder

 

Maandag:


Deze dag ging ik weer aan het werk, maar dan weer tot 12 uur, ik was namelijk nog erg moe en moest ook nog steeds bij komen van de feestdagen, de feestdagen kosten altijd zo veel energie voor mij, alle prikkels, de sociale verplichtingen, en op dit moment kost leven voor mij al energie voor mij, en daar boven op nog de feestdagen, maar ik ging toch aan het werk, ik voelde me weer schuldig dat ik alweer tot 12 ging werken en niet gewoon tot 3, en ik voelde me weer een aansteller, ik werdt ook weer erg onzeker van alle reclames van val af in het nieuwe jaar en zulke dingen, ik ben daar heel gevoelig voor en wordt daar ook elk jaar weer heel erg onzeker van dan denk ik zie je nou wel je bent dik en je moet afvallen dit gaat dan vooral in mijn hoofd, verder was ik vooral bezig met de site die ga ik namelijk helemaal updaten en professioneler maken, dat is nogal een werkje, maar best wel leuk om te doen, want daar kan ik mijn creativiteit in kwijt

 

Dinsdag:


Deze dag ging ik ook weer aan het werk tot 12, en weer voelde ik me schuldig dit is een normaal gevoel voor mij op dit moment haha, deze dag was ik ook erg moe, en voelde ik me weer slechter dan alle andere dagen, het voelt alsof het elke dag een beetje slechter gaat, en alsof ik er niks tegen kan doen, ik zoek namelijk veel afleiding probeer gezond te eten en probeer er ook uit te gaan dus met de hond wandelen enzo, maar ook dat helpt niet, niks helpt!, het wordt alleen maar erger dat maakt het nog moeilijker om iets te doen, want bij alles wat ik doe wordt het alleen maar slechter, maar toch ging ik naar het werk en deed ik weer leuk, op dit moment is het ook veel makkelijker leuk te doen dan zeggen wat er allemaal in me omgaat, toen ik s'middags thuis was ben ik ook weer bezig geweest met mijn site, en verder heb ik ook even getekend en serie gekeken

 

Woensdag:


deze dag voelde ik me extra slecht ,omdat ik een hele nare droom had gehad en nog precies wist waar het over ging en wat ik deed, ik kan me daar best lang slecht door voelen, ,verder had ik deze dag niet echt wat te doen, ik ging vooral met mijn site bezig en kwam tot de conclusie dat het meer werk was dan ik dacht dat het was, ik heb nu namelijk alleen nog maar de home pagina klaar, ik werdt ook wel een beetje gek van mezelf want alles moest perfect en ik ben wel vier keer van de kleuren veranderd, en nog is het niet klaar, ik denk dat ik elke dag wat doe en niet meer een hele dag daar voor ga zitten ,want dan wordt ik helemaal gek haha

 

Donderdag:


Deze dag moest ik weer naar therapie, verder had ik niks, en ging ik nog even bezig met de site, bij therapie ging het opzich wel goed we hebben een stukje gelopen, toen ik weer thuis was heb ik even getekend, ik had al vier dagen achter elkaar hoofdpijn en werdt daar wel een beetje gek van, ik voelde me verder ook nog steeds erg slecht en ook van therapie werdt het niet beter, ook ging ik even tekenen, en even met de hond wandelen iets wat ik wel elke dag probeer te doen, het kost erg veel energie, maar ik weet ook dat het best wel goed is even een frisse neus te halen

 

Vrijdag:


Deze dag ging ik niet naar het werk, ik kon gewoon niet uit bed komen, omdat ik gewoon zo uitgeput was, zowel lichamelijk als mentaal, ik baalde ontzettend en voelde me weer heel erg schuldig, maar het lukte gewoon echt niet, verder heb ik niet echt iets gedaan en voelde ik me heel slecht daarbij ook nog het schuld gevoel, die maar niet over ging de hele dag, daarna heb ik nog even geschreven aan mijn blog en ook gastblogs gemaakt, daarna zat de dag er bijna weer op, dit weekend gaat een spannend weekend voor me worden, maar ook een super leuk weekend dat hoop ik tenminste, verder ga ik maar weer proberen uit te rusten, ik voel me namelijk echt uitgeput en ik heb geen idee waarom precies

 

Wil je even praten?, heb je een tip nodig?, of wil je even je verhaal kwijt?, stuur me dan een dm of email, heb je acuut hulp nodig?, neem dan contact op met iemand die je vertrouwt of neem contact op met 113, deze organisaties zijn er niet voor niks en je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?, waar liep je tegen aan?, en wat ging er goed?, laat het weten in de reacties!

 


 

Liefs Emma



13 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page