top of page

Weekverhaal

Hey, vandaag weer een week verhaal, over een heftige week, weten hoe mijn week was?, wat er allemaal goed ging?, en wat er zo heftig was?, lees dan gauw verder

 

Maandag:


Deze dag ging ik niet naar het werk, ik voelde me weer eens schuldig, weer kwamen de zinnen in me op, dat ik me aanstel en dat ik gewoon naar het werk moet gaan, maar ik ging niet, want het ging echt niet, ik ging deze dag wel tekenen even en dan vooral digitaal, daar ben ik tegenwoordig best veel mee bezig om digitaal te oefenen met tekenen, verder voelde ik me weer heel slecht, en begon ik ook in het tekenen steeds minder zin te krijgen en zag ik het vooral als verplichting, dit heb ik al best een poosje, ik draaide weer de hele tijd cirkeltjes in mijn hoofd, en mijn hoofd werdt steeds donkerder, ik dacht dat het niet donkerder kon, maar dat kon toch wel.

 

Dinsdag:


Deze dag ging ik wel naar het werk s'ochtends, het was best rustig op het werk, maar toch was ik weer erg moe, maar ik ben wel geweest, s'middags was het wel mooi weer, nou ja mooi weer de zon scheen, ik dacht ik moet naar buiten en wat zon op me krijgen, en dat ging ik ook, ik ging naar buiten en even wandelen met mama en Kenzo, het was wel erg koud, maar de zon deed me best een beetje goed, het lost natuurlijk niks in mijn hoofd op, en ik voelde me bij terugkomst nog steeds erg slecht, maar op een of andere manier gaf het me wel weer een beetje energie ofzo, toen ik thuis was van het wandelen, heb ik even geprobeerd te tekenen op papier, maar ook dat lukte niet, de laatste tijd heb ik daar ook steeds meer moeite mee, ook dat geeft me geen plezier meer en ook daar haal ik geen voldoening meer uit, alles is lastig en ik vindt echt niks meer leuk, en alles kost me ook zoveel energie.

 


Woensdag:


Vandaag was ik vrij van het werk, ik deed s'ochtends echt helemaal niks, want alles koste me heel veel energie en ook tekenen lukte niet en ook daar had ik geen zin in, ik had echt in helemaal niks zin, en alles was ook zo zwaar en donker, ik dacht drie weken geleden al dat het niet donkerder kon, maar toch werdt het steeds donkerder en donkerder en nu is het pikzwart en neem ik steeds een zware rugzak met me mee bij alles wat ik doe, alles kost zoveel energie en ik heb echt nergens geen zin meer in, en de hele dag die gedachtes, s'middags ging ik weer naar waar ik in behandeling ben samen met mama, op de fiets en het was koud haha. Het was best heftig, ik heb namelijk alles gezegd, en dat ik me zo slecht voelde, ik ga de details niet vertellen, omdat dat nog een beetje te ver gaat, en omdat ik er nu midden in zit, en omdat ik anderen ook niet wil triggeren, maar ik voel me dus heel slecht en heel depressief ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld, en alles is pikzwart, ik wordt helemaal gek van de gedachtes, toen ik het allemaal vertelde luchtte het best op, maar het voelde ook raar het was namelijk net alsof ik over een ander praatte en niet over mezelf, maar het gaat toch echt over mezelf het voelde echt heel vreemd, we gaan nu werken met een dagschema, zodat ik weer dingen ga doen, en ik moet goed opmezelf letten, het was dus een hele rare dag.

 

Donderdag:


Deze dag was de eerste dag dat ik aan de slag ging met het dagschema, ik voelde me natuurlijk nog slechter dan de dag ervoor, maar ik ga er echt met motivatie tegen aan, ik ging aan de slag met het dagschema en werdt er ook best wel zenuwachtig van. ik schreef het hele dagschema ook in mijn planner, normaal gesproken plan ik heel anders en plan ik op de zondag, ik werdt daar dus ook best zenuwachtig van, maar ik dacht ik ga het toch maar doen, verder ging ik dus wandelen met de hond, want ook dat stond in mijn planning, ik merkte dat ik daar heel erg tegen op zag, omdat alles zo veel energie kost, maar toch heb ik het gedaan, ik voelde me daardoor niet beter, maar juist slechter omdat ik daarna zo weinig energie over had, maar toch ga ik er nog steeds voor, ik ga er voor zorgen dat mijn pikzwarte hoofd iets minder donker wordt, en dat de gedachtes iets normaler worden

 

Vrijdag:


Deze dag ging ik weer werken tot 12, dat ging opzich wel, maar ik was heel erg moe, maar het lukte wel, daarna was ik vrij en ging ik verder niet echt wat doen, ik probeerde de planning op te volgen, maar ook dat ging moeilijk, nu heb ik een week vakantie en morgen natuurlijk kerst, ik zie best op tegen kerst omdat het zo slecht gaat, maar ga er toch een fijne kerst van proberen te maken net als ieder jaar, want ik ben ook gek op kerst, dus ik ga er gewoon voor, ik wil iedereen ook heel veel kracht toesturen, en een hele fijne kerst wensen ondanks alles💖

 

Wil je wat kwijt?, heb je een tip nodig?, en/of heb je advies nodig?, of wil je gewoon even praten?, of heb je een luisterd oor nodig?, stuur me dan een dm of email, heb je acuut hulp nodig?, neem dan contact op met iemand die je vertrouwt, of neem contact op met 113, deze organisaties zijn er niet voor niks en je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?, waar liep je tegen aan?, en wat ging er goed?, laat het weten in de reacties!

 



 

Liefs Emma




4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page