top of page

Weekverhaal

Hey, vandaag weer een weekverhaal, een week waarin nog moeier was, maar wel minder ging werken, lezen hoe mijn week was?, wat er goed ging?, en wat er minder goed ging?, lees dan gauw deze blog

 

Maandag:


Deze dag ging ik weer aan het werk, ik was erg moe, en had besloten wat vroeger naar huis te gaan ook omdat dat mocht en ik dus erg moe was, maar ik moest het nog zeggen tegen mijn collega, ik vond het heel eng, maar ik heb toch gezegd dat ik eerder naar huis wou, maar verder niet de reden, waarom ik eerder naar huis wou, pas later kwam ze er achter waarom, en niet door mij, maar door mijn begeleider ik baalde heel erg, want ik kon het weer niet zelf vertellen het lukte gewoon niet, ik kon het gewoon niet, het voelt dan alsof ik faal, alsof ik me aanstel dat gaat de hele tijd rond in mijn hoofd steeds maar weer, en dan heb ik het niet eens vertelt, het masker opzetten is veel makkelijker dan het aangeven, maar ik ging wel eerder naar huis, toen ik naar huis ging, ging ik met de bus naar huis, ik vindt dat erg spannend, want komt het allemaal wel goed?, heb ik mijn buskaart wel mee?, ben ik wel optijd?, ik ben steeds bezig in mijn hoofd, de hele tijd, maar ik heb het gered en ik was gewoon optijd al het gestres was voor niks haha, toen ik thuis was, heb ik getekend en greys gekeken, ja die heb ik nog steeds niet uit haha

 

Dinsdag:


Deze dag ging ik s'middags werken, ik doe dit normaal nooit, maar omdat we ergens heen gingen s'middags en ze me heel graag mee wilden hebben, heel lief van ze, dus ik mocht s'middags werken, maar ik ka beter s'ochtends beginnen, want dan heb ik nog een hele dag om uit te rusten. 'als ik s'middags begin dan heb ik al een hele dag er op zitten zo lijkt het, ik moet dan nog en zie er dan de hele ochtend tegen op, en niet tegen het werk, maar tegen dat ik nog moet werken en dus niet kan uitrusten s'middags, maar ik ging tegen 1 uur naar werk en we gingen daar heen, daar was het leuk, maar ook heel spannend dit heb ik altijd bij nieuwe plekken, ik ben dan altijd heel stil en denk dan laat een ander maar wat zeggen, ik ben dan heel verlegen en onzeker, maar ondanks dat was het daar wel erg leuk en hebben we weer wat dingen kunnen leren en ervaringen op kunnen doen en vooral testen wat het beste was

 

Woensdag:


Deze dag was ik weer vrij en had ik helemaal niks, ook weer geen therapie, ik voelde me heel slecht echt heel slecht, ik heb s'ochtends hardgelopen, dat was wel even fijn, toen was ik verder helemaal vrij, maar ik voelde me heel slecht en als ik me dan slecht voel en niks te doen heb, en als ik dan al een maand ofzo geen therapie heb, dan voel ik me heel slecht en blijf ik heel erg in mezelf en in mijn hoofd, de gedachtes worden steeds donkerder en donkerder, en ik blijf maar in mijn cirkeltje rond draaien, ik probeer afleiding te zoeken, maar dat is steeds moeilijker en moeilijker, ik ben echt aan het overleven nu op dit moment

 

Donderdag:


Deze dag ging ik ook niet aan het werk, ik voelde me heel slecht, nog steeds elke dag gaat het slechter en is meer en meer overleven, ik probeerde een bonus blog te schrijven maar ook dat lukte niet helemaal niks lukte, ik ging wel even naar de winkel, naar de Bruna om een cadeautje voor mijn lootje op te halen, als ik naar een winkel ga en dan helemaal alleen, ben ik zo bezig met van alles, in mijn hoofd dat ik andere dingen vergeet en dat ik inwendig helemaal in paniek raak niemand ziet dat, maar toch voel ik me zo, en dat kost dan zoveel energie,ik had daarna ook heel erg hoofdpijn, en ik was heel erg blij dat ik weer thuis was zonder kleerscheuren haha

 

Vrijdag:


Deze dag ben ik weer aan het werk gegaan ik begon om 9 uur en stopte om 12 uur ik voelde me weer schuldig, omdat ik dus weer weg ging en verder niet kon helpen, maar ik wist ook dat dat nodig was, maar toch voelde ik me schuldig heel schuldig, want ik ging weer eerder weg en kon dus verder niet helpen, ik baalde van mezelf, ook deze dag voelde ik me weer een stukje slechter dan de andere dagen elke dag gaat het in plaats van een stukje beter wat je vaak hoort een stukje slechter met mij, en lijkt de mist steeds een beetje donkerder te worden en de vermoeidheid steeds meer te worden, ondanks dat ik nu al minder werk, wordt het alleen maar slechter en slechter, nu heb ik weer weekend, en ga ik bezig met mijn blog, en mijn site bewerken, en een poging doen tot rusten

 

Wil je wat kwijt?, heb je een tip nodig?, of wil je gewoon even praten?, stuur me dan een dm of email, heb je acuut hulp nodig?, neem dan contact op met iemand die je vertrouwt, of neem contact op met 113, deze organisaties zijn er niet voor niks, en je bent het echt waard!

 

Hoe was jouw week?, waar liep je tegen aan?, wat ging er goed?, laat het weten in de reacties!

 


 

Liefs Emma

8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page