top of page

Update hoe gaat het nou? (Bonusblog)

Hey, vandaag een update, in deze blog vertel ik eerlijk hoe het nou echt gaat, weten hoe het gaat?, lees dan gauw verder


Let op: Er kunnen heftige dingen inzitten, houd daar rekening mee!, en bescherm je zelf als je hier niet tegen kan!

 

Hoe gaat het nou echt?:

Zoals de meeste van jullie misschien hebben mee gekregen gaat het helemaal niet goed met mij, en dat is nog zacht uitgedrukt, het gaat heel slecht elke dag is een strijd, en dan in mijn hoofd, en elke dag ben ik aan het overleven ook dit is vooral in mijn hoofd, ik heb nergens geen zin meer in, alles kost enorm veel energie, en het liefste blijf ik de hele dag in bed liggen, ik verdwijn steeds meer in het donkere gat, en het gaat steeds slechter, ik probeer door te zetten en lichtpuntjes te zien, maar het wordt steeds moeilijker, ik wil me niet aanstellen, en nee het is geen schreeuw om aandacht, het is helaas de waarheid, en die waarheid wil ook delen


En eigenlijk zou ik gelukkig moeten zijn, want ik heb namelijk geen klagen, ik heb eindelijk een doel, er wordt eindelijk naar mij geluisterd, maar ondanks dat gaat het slechter dan ooit zelf toen ik thuis zat voelde ik me beter


En ik zou willen dat alles goed zou gaan en vooral nu ik deze blog heb, want ik dacht toen ik deze blog begon dat het alleen maar beter zou gaan en dat ik mijn verhaal zou kunnen vertellen, maar helaas is dat niet zo, en gaat het nu slechter dan ooit, en ik heb geen idee waarom


Ik denk ook vaak aan wat er zou gebeuren als ik dood ben, en dat dit mischien de beste oplossing is, dan is iedereen van me af, die gedachten spoken steeds meer door mijn hoofd, en ik weet dit is niet de oplossing, maar als je de hele dag zulke zwarte gedachten hebt en alles alleen nog maar donker is zonder enig lichtpunt, is het mischien wel de oplossing

 

Vermoeidheid:


Daarbij speelt ook nog de vermoeidheid, het is geen gewone vermoeidheid, maar uitputtende vermoeidheid, ik ga naar het werk en doe mijn ding, maar alles kost zoveel energie en ik ben enorm moe, ik weet dat dit een normaal ding is tijdens de December maand bij mij en dat ik dit altijd heb met de December maand, maar dit voelt anders, ik voel me een enorme aansteller, en nu ik wat minder werk, voel ik me nog meer een aansteller, ik wil namelijk mee draaien met de maatschappij, maar zo wordt het nooit wat


En dan baal ik weer van mezelf en wordt ik nog bozer opmezelf, ik werk namelijk alleen, verder doe ik niks, en dan red ik dat ook niet

 

Ik wil verder zeggen voor iedereen die op die dit moment ook dit voelt en er zo bij zit als mij, dat je gevoel er mag zijn, en dat je me altijd een dm of email, mag sturen!

 

Wil je wat kwijt?, gewoon even praten?, of heb je advies nodig?, stuur me dan een dm of email, heb je acuut hulp nodig?, probeer dan contact op te nemen met iemand die je vertrouwt, of neem contact op met 113, deze organisaties zijn er niet voor niks, en je bent het echt waard!

 

Wat is jouw ervaring met dit onderwerp?, en of heb je een tip?, laat het weten in de reacties, mischien kan je een ander helpen!

 


 

Liefs Emma


7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page