top of page

Review loops oordopjes (Bonusblog)

Hey, vandaag een review van de loop oordopjes, ik laat je weten wat ik er van vindt, en of ik het aanraadt, wil je dat weten?, lees dan gauw verder

 

wat zijn loops oordopjes?:


Loop oordopjes zijn een soort ringetjes die je in je oor kan doen, tegen geluiden, deze zijn (bijna) niet zichtbaar en kan je eigenlijk altijd in doen, je kan ze bijvoorbeeld; in de bus in doen, maar ook gewoon thuis, ze beschermen tegen geluid en houden het geluid een beetje tegen, je hoort er nog wel dingen door, maar het haalt de scherpe randjes er van af, je hebt twee verschillende soorten, ik ga het hebben over de 27db oordopjes, die ik zelf ook heb geprobeerd

 

Waar kan je deze dopjes onder andere voor gebruiken?:

  • Slapen

  • Studeren

  • Concentreren

  • Klussen

  • Reizen

  • Vliegen


 

Prijs van deze dopjes:

16,95


 

Waar kan je ze kopen?:


Bol.com

 

Wat vindt ik er van?:


Ik het begin, vond ik het erg vervelend, en kon ik niet echt er mee worden, het was irritant met slapen, ik kon ze niet goed in doen, en dacht echt, nou als dit het is dan laat maar, maar toen ik ze een poosje had, en ze steeds vaker in ging doen, en dus ook leerde hoe je ze in moet doen, begon ik het steeds fijner te vinden, het filtert namelijk geluid, en je krijgt nog wel alles mee, het valt ook niet op, ook dat vindt ik erg fijn

 

Pluspunt:


Het helpt tegen geluid en het haalt de scherpe puntjes van het geluid, maar kan nog wel gewoon mensen horen en daar ook mee praten, je bent dus niet volledig afgesloten, en dat vindt ik zelf erg fijn

 

Minpunt:


In het begin kan het best lastig zijn ze aan te doen, en zoals ik net ook zei moet je erg aan wennen, en dat kan ook een tijdje duren

 

Uitstraling:


Ze zijn (bijna) niet zichtbaar, en je hebt ze in allerlei verschillende kleuren, zo kan je gaan voor blauw, maar ook voor roze of goud, dit is dus erg fijn, want dan heb je ook nog een beetje de keuze :), en niet iedereen ziet ze, dus de uitstraling is perfect!

 

Cijfer:


7,5

 

Zou ik deze aanraden?:

ja dat zekers!, ze helpen heel erg voor mij, en dan vooral voor het minderen van de prikkels die binnen komen, het is gewoon erg fijn, en niemand ziet het, dus je kan ze ook in de bus of winkel aandoen!

 

Wil je even praten?, heb je advies nodig?, of heb je gewoon even een luisterd oor nodig?, stuur me dan een dm of email, heb je acuut hulp nodig?, neem dan contact op met iemand die je vertrouwt, of neem contact op met 113, deze organisaties zijn er niet voor niks, en je bent het echt waard!

 

Ken jij deze oordopjes?, en/of wat vindt je ervan?, laat het weten in de reacties!, mischien kan je een ander helpen!

 


 

Liefs Emma


10 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page