top of page

Deze apps helpen mij als autist (Tip blog)

Hey. Vandaag een blog met apps die mij helpen als autist. Het zijn verschillende apps die bij verschillende onderwerpen helpen!. Wil je weten welke apps mij helpen?. Lees dan gauw verder!

 

Daylio:


Met deze app kan je je stemming en wat je allemaal doet op een dag bijhouden. Op een leuke en makkelijke manier het is namelijk allemaal met smileys!. Ik vindt voor mezelf deze app ook ontzettend handig. Kijk eens of deze app jou ook helpt!


Kosten:


Deze app is gratis te downloaden. Maar bevat wel in app aankopen

 

Toggle:


Deze app helpt je om bij te houden wat je allemaal doet op een dag en hoe lang je er mee bezig bent. Deze app kan je enorm helpen bij het plannen. Ik gebruik zelf deze app sinds een paar weken en ik vindt deze app erg handig om te gebruiken!


Kosten:


Deze app is gratis te downloaden

 

Sweepy:


Deze app kan je enorm helpen het huishouden bij te houden op een leuke manier!. Deze app stuurt je zo af en toe een reminder om een kamer te doen. En je kan zelfs de competitie aan gaan met je huisgenoten!. Kijk eens of deze app bij jou past!


Kosten:


Deze app is gratis te downloaden. Maar bevat wel in app aankopen

 

Forest:


Forest helpt je om beter te focussen. Het is een erg leuke en handige app!. Het helpt mij vooral als ik merk dat ik me echt moet focussen op een blog bijvoorbeeld. Kijk of deze app ook bij jou past!


Kosten:


Deze app is gratis te downloaden. Maar bevat wel in app aankopen

 

Calm:


Calm kan helpen om beter te ontspannen. Je vindt in deze app verschillende ontspannings oefeningen. Ideaal als je moeilijk ontspanning kan vinden. Kijk eens of deze app bij jou past!.


Kosten:


Deze app is gratis te downloaden. Maar bevat wel in app aankopen


 

Wil je wat kwijt?. Wil je even praten?. Of heb je een tip nodig?. Stuur me dan een dm of email. Heb je acuut hulp nodig?. Neem dan contact op met iemand die je vertrouwt. Of neem contact op met 113 deze organisaties zijn er niet voor niks!. En je bent het echt waard!

 

Wat is jouw ervaring met dit onderwerp?. En/of heb je een tip?. Laar het weten in de reacties!. Misschien kan je een ander helpen!

 


 

Liefs Emma

49 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page