top of page

Update

Hey!. Al een tijdje heb ik geen persoonlijke dingen en updates meer gedeeld!. Nu is het weer tijd voor een update. Want was is er veel gebeurt de afgelopen tijd!. Je leest het allemaal in deze blog!

 

Het gaat beter (dan ooit):


Al een tijdje gaat het stapje voor stapje iets beter met me. Het gaat zelfs beter dan ooit!. Ik voel me gewoon goed!. Kan ik nu gewoon zeggen!. Ik geniet van dingen en ik zie de mooie dingen van het leven in. En dat heb ik nog nooit gehad!. Misschien moest ik wel door zo'n enorm diep daal om te zien dat mijn leven ook mooie kanten heeft!

 

Ja ik heb nog steeds slechte dagen:


Natuurlijk heb ik nog steeds weleens slechte dagen. En dan zit ik ook ineens weer enorm diep. Ook ben ik bezig met trauma therapie en daardoor voel ik me soms ook wat slechter en dan vooral de dagen na de trauma therapie als ik alles weer los heb gemaakt. Maar het verschil met eerder is dat ik het gevoel nu toelaat. En dat ik het aangeef en er over praat!. En dat is erg belangrijk!

 

Dagbesteding:


Zoals de meeste denk ik wel weten heb ik op dit moment geen werk, school of een andere dagbesteding. Het enige wat ik doe is een thuis studie. Ik ben herstellende van een zware depressie en een burn-out. Maar ik merk dat het steeds beter gaat met de dag door te komen. En dat ik steeds meer verlang naar wat meer daginvulling. We zijn nu bezig met het kijken naar een goede dagbesteding!. Dat is spannend, maar ook wel weer fijn!

 

De pup:


Zoals ook veel van jullie wel weten. Hebben we net een pup. De pup is echt een lieverd, maar zorgt ook voor veel extra prikkels en bijkomende vermoeidheid. Coco en ik hebben een hele goede band nu al dus dat scheelt wel al een hele hoop!. Het is echt een lieverd en ze heeft echt een eigen willetje!

 

Boodschap voor jou!:


Ik weet hoe zwaar het leven kan zijn en hoe moeilijk het is om te dealen met depressie(s) en andere mentale stoornissen/problemen. Maar het wordt echt beter hoe stom het nu ook klinkt ik heb zelf ook heel erg lang gedacht dat het niet beter werdt. Maar dat werdt het gelukkig wel!. Ik geloof in jou!. En ik sta voor je klaar!.


~No rain no flowers~

 

Wil je wat kwijt?. Heb je een tip nodig?. Of wil je gewoon even praten?. Stuur me een dm of email. Heb je acuut hulp nodig?. Neem dan contact op met iemand die je vertrouwt. Of neem contact op met 113. Deze organisaties zijn er niet voor niks!. En je bent het echt waard!

 

Hoe gaat het met jou?. Gaat het goed?. Of gaat het niet zo lekker?. Laat het weten in de reacties!. Of stuur mijn een dm!

 


 

Liefs Emma


14 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Review rolfstone koptelefoon

Hey!. Het is weer tijd voor een blog!. Dit keer een review van een product waarvan ik nooit had geweten dat ik er zoveel baat bij zou hebben!. En dat het me zo erg helpt!. Ik heb het product uitgetest

Autisme en gesprekken (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is alweer tijd voor een nieuwe persoonlijke blog!. Dit keer over autisme en gesprekken, want ondanks dat het een vrij klein onderwerp lijkt. Is het toch wel een groot onderwerp. Waar ik heel

Autisme en voor jezelf opkomen (Persoonlijke blog)

Hey!. Het is weer tijd voor een nieuwe blog!. De eerste van het nieuwe jaar!. Ik trap dit jaar af met een blog over voor jezelf op komen!. Want voor jezelf op komen is al lastig genoeg. Maar als je au

Post: Blog2_Post
bottom of page