top of page

Week verhaal

Bijgewerkt op: 21 aug. 2021



Maandag: de maandag begon goed, ik begon weer met werken, we hebben weer brood gebakken en we hebben weer dingen besproken gewoon over brood maken ,nadat ik klaar was met werken ging ik weer naar huis en thuis heb ik ook niet echt wat gedaan even rustig aangedaan, ik heb foto's gemaakt van boeken voor mijn blog over boeken, en even wat getekend.


 

Dinsdag: deze dag ging ik ook weer naar de bakkerij. Ik was best wel boos, want degene die in de winkel stond standaard die was ziek. Ik dacht dat ik in de winkel mocht staan ,maar een andere vrouw van de bakkerij, ging ineens daar staan terwijl ze wist dat ik tussenpersoon was. Ik had dat gezegd ,maar ze negeerde het en ging zo naar de winkel ik was best boos ,maar dat gebeurde binnen in mij niemand zag dat. en ik Appte mijn moeder dat ik er helemaal klaar mee was. Later bleek dat ik toch nog anderhalve uur in de winkel mocht staan. Maar toch was ik boos en vond ik het niet leuk. Toen ik weer thuis kwam, ben ik even gaan tekenen boven en heb niet echt wat gedaan het was weer heel rustig ,maar toch was ik moe, ik was heel erg bezig wat er eigenlijk gebeurde in de bakkerij, ik was ook best moe ,maar gelukkig was ik woensdag vrij, ik heb er nog steeds heel erg over nagedacht en voelde me behoorlijk slecht door

 

Woensdag: Deze dag was ik vrij, ik heb s'ochtends uitgeslapen heerlijk met mijn hond nog even in bed, daarna ging ik met mijn zus en moeder wandelen bij een natuurgebied bij ons in de buurt waar mijn moeder en ik nog nooit zijn geweest, mijn zus wel haha, het was er heel mooi het was bij de heide en er was wel een stuk bos bij, we hebben ook nog wilde paarden gezien dat was ook heel mooi, het waren kleine pony's daarna gingen we nog even ergens drinken. Dat was ook wel lekker en daarna gingen we weer terug naar huis.

 

Donderdag: Deze dag ging ik op fiets naar mijn werk dat moest of met de bus ,maar ik had besloten met de fiets te gaan, mede ,omdat ik bang was dat mijn buskaart leeg zou zijn. Heb ik het niet gedaan. En het is natuurlijk beter voor de beweging en voor het milieu. Ik heb eigenlijk een hekel aan fietsen. Dat is niet ,omdat ik lui ben of ,omdat ik gewoon niet wil fietsen dat is ,omdat het onzettend veel energie kost en er best wel wat prikkels binnen komen. En je moet tegelijkerteit dan ook nog bewegen, maar ik weet dat het heel goed is. Dus moet het toch nog wel vaker gaan doen.

 

Vrijdag: op deze dag ben ik met de bus naar mijn werk gegaan. Ik was best wel zenuwachtig ,want heb ik wel genoeg geld op mijn buskaart?, ga ik de bus wel halen?, kom ik wel op tijd aan op mijn werk?, al die vragen spoken door mijn hoofd. Als ik in de bus zit ben ik weer iets rustiger ,maar nog niet helemaal gerust. Ik moet nog optijd er uit komen. Ik druk perongeluk een te vroeg ik denk na wat doe ik?, ga ik dat hele eind lopen ,maar dan kom ik te laat en ik weet ik niet waar ik langs moet, het liefste doe ik dat ,omdat ik niet wil zeggen dat ik perongeluk een te vroeg heb gedrukt. Maar ik moet het zeggen nu de deur gaat al open, of ik ga toch gewoon lopen en bel ik dat ik iets later kom?, ga ik voor de velige keuze of zeg ik dat ik perongeluk een te vroeg heb gedrukt?. 'Mevrouw ik heb een te vroeg gedrukt'. Zeg ik toch maar, de buschaufeur vindt het niet erg en rijdt nog een halte door. 'Dan is het deze'. Zegt de buschaufeur ja dit is de goede halte. 'Ja dit is hem'. Zeg ik. Ik bedank haar nog en wens haar nog een fijne dag, ik loop gauw de bus en ga dan naar mijn werk ,maar dan kom ik er achter dat er markt is en dat ze de markt aan het opbouwen zijn. Het is nog niet zo druk. Maar toch moet ik langs de kramen om naar mijn werk te kunnen. Ik loop erlangs zo gauw mogelijk en ga in het park waar onze bakkerij zit. Ik ben in het park daar is het rustig. Als ik bij de bakkerij ben. Ga ik helpen met de broden afbakken en gewoon werken. Ik mag in de winkel staan. Daarna ben ik direct door gegaan om mijn oma op te halen uit het ziekenhuis (lees: er is niks aan de hand hoor).

 

Ik wil jullie eerst nog even bedanken voor alle lieve reacties en voor het lezen van mijn blogs🤗❤

 
 

Quote van de week:



 

Liefs Emma


 

12 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page