top of page

Waarom ik mee doe aan the last man standing (Bonusblog)

Hey, vandaag een andere blog dan normaal, deze keer over the last man standing, waar ik zaterdag aan mee ga doen, ik leg in deze blog uit wat het nou precies is, waarom ik er aan mee doe, en hoe je kunt doneren, wil je dit weten?, lees dan gauw deze blog

 

Wat is the last man standing?:


The last man standing is een evenement gericht op mentale gezondheid, je staat 3 uur op een verhoging om geld en aandacht te vragen voor mentale gezondheid, al het geld gaat naar de stichting mind die dit evenement ook organiseert, deze stichting helpt jongeren met mentale problemen/aandoeningen

 

Waar doe ik mee?:


Er zijn 4 locaties waar je kunt staan als je in een groep wil staan, er is een hoofdlocatie in Amsterdam en er is een mogelijkheid om te gaan staan waar jij wil, dit kan dus ook thuis, dit ga ik doen, ik ga thuis stil staan bij mentale gezondheid

 

Waarom doe ik mee?:


Zoals veel van jullie weten kamp ik ook met mentale problemen ik ken het belang van goede hulp, ik doe ook mee om te laten zien dat je niet de enige bent, en de bespreekbaarheid te vergroten en het taboe romdom mentale gezondheid te doorbreken dit is namelijk erg belangrijk!, als je een gebroken been hebt vindt iedereen je zielig en krijg je direct hulp, maar als je een mentale ziekte/aandoening hebt moet je eerst nog maanden op een wachtlijst staan en wordt je soms helemaal niet geholpen, hier moet verandering in komen en dat kunnen we alleen samen doen!

 

Hoe kan je me helpen?:


Je kan me natuurlijk helpen door te doneren,

Dat doe je door naar de link in mijn bio te gaan en op doneren the last man stading te drukken, lukt het niet stuur me dan even een mail of een dm dan kan ik je helpen.

Lukt het nou niet om te doneren?, geen probleem, en als je me toch wil helpen kan je deze post delen, zo bereik ik meer mensen die willen doneren

 

Wil je wat kwijt?, heb je advies nodig?, of wil je gewoon even praten?, stuur me dan een dm, mailen mag ook

 

Doen jullie ook mee?, en wat vindt je van dit intiatief van Mind?, laat het weten in de reacties!

 


 

Liefs Emma




7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page